פתרונות חימום מים למשרד

ישראל היא מדינה חמה, ברוב ימות השנה. למרות שהחורף הוא קצר ולא מאופיין בטמפרטורות נמוכות באופן קיצוני רובה המכריע של האוכלוסייה עושה שימוש במים חמים בבית ובמקום העבודה. ישנם עסקים רבים שהשימוש במים חמים הוא חלק מהצרכים העסקיים- מקצועיים שלהם (כמו מספרות, מסעדות, בתי קפה ועוד ). עסקים אלו זקוקים למציאת פתרונות חימום מים לעסק. פתרונות שבית אטמור יודע לספק.

החברה מציעה שתי אופציות עיקריות ואיכותיות עליהן נרחיב:

  • SUPER 900

ראשון ומצוין לחימום מים לבית העסק יהיה דגם סופר 900.  דגם זה מופעל ונכבה באופן אוטומטי בכל פתיחה וסגירה של הברז. תוכלו למצוא בו את דגם 7.7kw  דרוש תשתית תלת פאזית שמותאם למקלחת וגם לכיור ודגם תשתית חד פאזית 5.5kw שמותאם אך ורק לכיור. ההתקנה של מכשיר זה לא נגלית לעין ולכן לא תפגע בעיצוב של החלל. מדובר במכשיר מאוד חסכוני ויעיל, להלן כל יתרונותיו:

  • מספק מים חמים באופן מידי לכמה נקודות בו זמנית (7.7 ומעלה)
  • אין צורך בקו מים חמים.
  • לא נגלה לעין.
  • חסכוני מול דוד חשמלי
  • קל לתפעול ולשירות
  •  התקנה קלה
  • אטמור טרמו בוסט

עוד אחד מאותן פתרונות לחימום מים בעסק או לשימוש ביתי, יהיה "טרמו בוסט" מבית אטמור. מכשיר זה משתמש רק בהספק הנדרש כדח לחמם את המים לטמפרטורה הנמוכה ובכך מביא לתוצאה של חיסכון משמעותי בחשמל מול חלופות אחרות בשוק פתרונות חימום מים למשרד. להלן כל יתרונותיו של טרמו בוסט:

מחמם רק את כמות המים הנדרשות לשימוש.
ממשיך את פעולת דוד השמש – "טרמו בוסט" של אטמור מתחבר לדוד השמש. בימים בהם הדוד לא מצליח לספק את כמות המים החמים הנדרשת (כמו ימים חורפיים במיוחד וקרים, או בזמן של שימוש מוגבר בברזים שבבית העסק) המחמם למעשה ישלים את פעולת הדוד ויבטיח אספקה של מים חמים בכל זמן.
תחליף לדוד חשמל- "טרמו בוסט" של אטמור יהווה חלופה טובה יותר לדוד חשמל עבור חימום מים במשרד או בבית. אין צורך בחימום מראש של כמות גדולה של מים, המכשיר יחמם רק את הכמות שתצטרכו ובמידי. לכן, בהשוואה לכל דוד חשמל הוא יהיה מענה הרבה יותר איכותי וידידותי לסביבה. 

מחפשים פתרונות של מים חמים לבית או לעסק שלכם ? כנסו ל-אטמור פתרונות חימום ונשמח להציע לכם ממגוון הפתרונות שלנו. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 09-9612700 ואנו נשמח לעזור.

צור קשר איתנו

דילוג לתוכן